Monday, March 2, 2009

~janji atau cinta~


jika engkau di beri pilihan, antara cinta dan janji, yang mana menjadi pilihan hati....


aku hanya mampu memberi engkau cinta sepenuh hati....

engkau masih keliru, haruskah engkau pilih dia....

kau berjanji dgn nya walaupun dia masih belom kau kenali...

perjanjian kau membuat kita merana... cinta ku hanya untuk mu... dan cinta mu hanya utk ku...

kau sendiri mengakui bahawa aku yg bertahta di hati mu...

tapi atas sebab janjimu pada nya, aku terpaksa kau tinggalkan...

aku sedih, pedih... kau memilih dia kerana janji mu pada nya....

perlukah aku meminta kau memilih aku, memilih cinta mu...

usah lah kau pilih dia, aku di sini mendambakan cinta mu sayang...

4 comments:

  1. be hepi k....jgn la cedih2...x best la...

    ReplyDelete
  2. huhu.. cedey kowt.. sgt sedih.. asal duk depan lappie je nangis... sgt buruk muke aku nih...

    ReplyDelete
  3. salam ainee.....
    dah lama kak zie tak bagi ayat2 ni

    "Jangan anda tangisi apa yang sudah berlalu
    dan jangan anda hambur hamburkan air mata
    anda dengan sia sia,kerana dengan apa cara pun
    anda tidak akan dapat mengembalikan apa yang sudah berlalu"

    salam sayang dari kak zie
    miss u beb

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum...
    tumpang lalu yek!!!

    ReplyDelete