Sunday, March 29, 2009

bingung!!


soal hati dan perasaan mmg ssh kalau nk di xplen...
kadang2 suke, kadang2 sedih... x pernah nk statik....
tapi tu sume yang buat dunia ni bermakna, x bosan....

cume, bila perasaan yg x disenangi tu dtg, aku rasa stressed...
lebih2 lagi bila rasa aku di cabar @ terasa terasa tergugat n x selamat....
rasa mcm dunia nih kosong....
benda yg aku risau bakal terjadi... siyesli, aku x suke...
aku sndiri x tahu mana salah aku sampai aku leka pertahan kan hak aku...

kesibukan yang melampau buat aku terleka, atau ada org lain yg datang menganggu..
entah la... yg penting, aku cube bertahan, bila aku dah x mampu, baru aku mengalah...
bila keadaan da selesai, baru hati aku rasa puas...
baru aku rasa gembira... tapi yg pntg, wat masa nih, aku sgt stress...
huh!

No comments:

Post a Comment