Thursday, February 19, 2009

~sedih~

x tahu kenapa... tibe2 je air mata ni menitis tanpa henti...
puas aku pujuk dri sendri, x usah bersedih, tp air mata ni x dapat di bendung lagi...

wt masa nih, aku rasa kosong sgt... ntah, tapi tu yg aku rasa...
sunyi, sepi... aku x sangup keseorangan lagi...
org kata cinta tu akan dtg dgn sndiri, tp bile...
aku perlukan seseorg utk teman aku berbicara, seorg teman yg boleh aku luahkan perasaan, yg memahami aku seadanya, yg x memaksa aku berubah utk menjd org lain...

sunyi nye... ke mana harus ku luah segala kerinduan ini....
aku mengadu padaNya, aku sedih.... aku sunyi...
jiwa terasa kosong tanpa org yg aku sayangi....
aku rindu mereka.... kenapa aku? seorg dri kat sini, menempuh cabaran hidup beseorangan....
tanpa dia yg aku syg, tanpa dia yg aku percayakan...

aku redha, itu takdirnya... aku doakan kebahagiaan mereka...
aku rindu peluk dan ciuman nya...

alfatihah buat mak, ayah n nenek yg aku sayangi... semuga roh mereka dicucuri rahmat....

No comments:

Post a Comment