Tuesday, February 3, 2009

hati ku runsing

hm... last week, mmg minggu yg sedih... i really didnt enjoy my oliday... huhu.... ade 2 masalah dtg on the same tyme...

1 st skali, aku decide not to be with him... bukan sng nk lupekan die sbb aku sayang die sgt2, tp x de opsyen lain, he will never be mine.... ok la, aku terime dengan hati yg sedih.. tapi berdoa agar aku cepat sembuh dari kelukaan tuh....

2nd thing is, aku kene tipu dengan sorg mamat nih... aku betul2 x sangke die tu menipu, sbb kalo korg tgk muka die, so innocent... cm x de bakat tipu2 la... but then aku paham nape wujudnye pepatah never judge a book by its cover... x ckup dengan menipu, his gf plak serang aku, saying dat aku nk rampas bf die. haha, nonsense... x mau la, kaki penipu cam tu, not suits wif me lor... mmg ati aku panas sbb pompuan tu warning aku, ciap perli2... die igt die sape nk wt gitu... damn!

so, after few days yg memenatkan, aku cool down... alhamdulillah, hari nih da x marah2... ati pon sejuk kembali... aku x suke nk marah2, ye la, nnt cepat tua... aku kan jiwa muda remaja, life should be happy... ade masalah, aku kene matang handle, x bole cepat melatah... aku harus lebih matang, so aku boley improve myself.. chaiyok gurl!

1 comment: