Friday, April 9, 2010

~ ape dah jadi dengan aku ~

tik tok tik tok... munyik jam berdetik...
lately aku mmg ssh nk tdo malam.. kdg2 sehari pon 3 or 4 jam je tdo...
ape nk jadi neyh annie? huhu...

yg sebenar nye, lepas dpt tau pasal "hal" tuh, mmg ssh sgt nk tdo.. asyik fikirkan bnde yg sama duk ulang2 kali... ssh sgt ke aku nk teruskan hidup? nape la bayangan die asyik dtg je... aku pon jd marah dgn diri sndri.. haish.. nape die ok je, sedang kan aku mcm org gile dok pk mende x berfaedah nih...

geram plak rase nye.. ari tu puas dah aku marah dia, then aku igt lpas aku marah die, aku puas hati, but no, hell no! same je, x de pape pon aku rasa.. ape lagi yg aku x puas hati nih? huhu.. help... stress aku dok pk... or maybe lately dah x bnyk keje, so tu yg kepala dok pk hal2 yg spatut nye dah ttp buku...

tapi, when i look into his eyes, i can feel dat i really hate him... aku pon x sedar sedalam tu luka dalam hati nih.. harap nye cepat pulih, sbb 1 keje nk wat pon x ley.. mmg wadepak btol rase skng nih... aku terpikir, aku ke yg salah selama nih? aku akui la, aku mmg bodoh sbb pecaya kan dia.. tpi tu semua salah aku sorg je ke dia pon ade salah... org kata cinta tu buta, but exactly la kan, sape yg buta.. its ME of coz.. daym.. i hate my self.. argghhh!!!

No comments:

Post a Comment