Wednesday, December 30, 2009

~ org bertunang, aku biler plak? ~

haha... tu la yg mnjadi persoalan aku buat 3 - 4 hari neh...

hehe... linda, kwn baek merangkap kawan tdo sekatil, makan sepinggan kini sah la jd tunangan org....

pasni x dapek la nk tdo sesamo laie nampak eh.. huhu...

walau mcm ne pon, aku mau ucap kan tahniah la pd linda...

huhu.. sedikit jeles sbb die dah tunang, turn aku cm lmbat je lagi...

hehe... x pe, redha je la kan.. ngak3...

aku tepek kan la sket gambo2 cik lin yg bertukar wajah bile mekap nye tebai.. haha..


sepatut nye geng haluan kiri yg tegar ade 4 org, tapi cik nad yg berada jaoh d ganu x dpt tron sbb ayah nye, pak cik berahim x bg die mai..

x pe la cik nad, nnt tawen u janji dtg kay...
yg ada cume cik tea, cik lyn & cik nee... nnt kite jumpe, kite berpoya2 lagi.. yeee hahhhh...



No comments:

Post a Comment