Monday, July 13, 2009

inche DNA mengeTAG!!

1. Bekas kekasih saya adalah..
~ seorg lelaki la tentu nye, n we will be fren forever ~

.
2. Saya sedang mendengar..
~ dygta - kerna ku sayang kamu ~
.
3. Mungkin saya patut..
~ study dgn lebih baik, ye la, dh final year nih ~
.
4. Saya suka..
~ g jalan2 dgn kawan2, jumpe kawan2 hik2!! ~
.
5. Sahabat – sahabat baek saya..
~ sape yg x cari pasal, dia akan jadi sahabat baek lor ~
.
6. Saya tak faham..
~ ntah la... ni ngah x faham la nih. haha ~
.
7. Saya kehilangan..
~ x de ilang pape pon, everything ok ~
.
8. Ramai yang berkata..
~ saye kiut, n ade faizal tahir sorg.. erk.. hehe ~
.

9. Makna nama saya..
~ cahaya mataku ~
.
10. Cinta itu adalah..
~ sesuatu yang indah sgt... cinta kadang2 manis, kadang pahit, tapi kejap je pahit... arhhh, hati ku berbunge2 lagi... <>
.
11. Di sesuatu tempat, seseorang sedang..
~ mengorek idung... erk, semunyik la sket... ~
.

12. Saya akan cuba..
~ menjadi orang yang terbaik untuk keluarga n dia... ~
.
13. Ayat selamanya membawa maksud..
~ 'boleh rapat, tapi x ley dapat'
cam penah dgr, tapi kat ane yek? ~
.
14. Telefon bimbit saya..
~ saye suke, sbb ade loceng ~
.
15. Bila saya terjaga dari tidur..
~ carik bantal mucuk, hehe... ~
.
16. Saya paling meluat apabila..
~ bile org tuh ego semacam.. babe, bukan ko sorg je ade ego la ~
.
17. Pesta/Parti adalah..
~ tempat bersuka ria.. oYeah!! ~
.
18. Haiwan paling comel yang saya pernah temui adalah..
~ meow ~
.
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya..
~ high skool, hehe... sume benda nk cuba ~
.
20. Hari ini..
~ ari ulang tahun ke 19 ayahda ku pergi ~
.

21. Malam ini saya akan..
~ stdy, bnyk kena baca.. OMG!! ~
.
22. Esok pula saya akan..
~ ke kelas seperti biasa, wut a boring day ~
.
23. Saya betul2 inginkan..
~ si dia ada dekat2 cini.. jgn la duk jaoh ~
.
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
~alhamdulillah, sempurna.... ~
.
25. Pusat membeli belah atau arked permainan..
~ shoping mall ~
.
26. Makanan Barat atau Jepun..
~ both... hehe... ~
.
27. Bilik yang gelap atau terang..
~ yang gelap i think, romantik gitu... ~
.
28. Makanan segera adalah..
~ sumthing dat i luv but menahan daripada mkn ~
.
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang..
~ i luv u so much ~
.
30. Siapa yang anda mahu tag??
~ thear88 ~
~ dalilah poyo ~
~ kak zie ~

No comments:

Post a Comment